logo
امروز : جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۶
[ شناسه خبر : ۴۱۱۷۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون آموزش آموزش‌ و پرورش استان زنجان مطرح کرد:

نصب مدرسه کانکسی در روستای عشایری عزیزلو

نصب-مدرسه-کانکسی-در-روستای-عشایری-عزیزلو-
معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش‌ و پرورش استان زنجان گفت: در روستای عشایری عزیزلو واقع در منطقه زنجانرود یک مدرسه کانکسی نصب شد.

حسین قاسمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه تلاش بر این است که مشکلات و موانعی که بر سر راه تحصیلی دانش‌آموزان به‌ویژه در مناطق محروم و عشایری وجود دارد را برطرف کنیم، گفت: یکی از اصلی‌ترین هدف‌های ما پوشش تحصیلی است و باید به تمام درخواست‌های این مناطق پاسخ داده و معلم اختصاص دهیم. 

بیشتر بخوانید

وی افزود: در روستای عشایری عزیزلو واقع در منطقه زنجانرود یک مدرسه ابتدایی کانکسی نصب شد که ۶ دانش‌آموز در آن تحصیل می‌کنند.

معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش‌ و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه نظارت‌های لازم از مدارس عشایری صورت می‌گیرد، عنوان کرد: روند آموزشی را بررسی کرده و از اهمیت درس و تحصیل به والدین این دانش‌آموزان مناطق محروم توضیح می‌دهیم.

وی ادامه داد: معلمانی با توان و دانش بسیار بالا که به تازگی استخدام شده‌اند، به مدارس روستایی فرستاده می‌شوند تا کار خود را آغاز کنند. استان زنجان سه سال است هیچ سرباز معلمی ندارد.

قاسمی با اشاره به اینکه تمام مدارس روستایی معلم دارند، تصریح کرد: در حال حاضر ۱۲ مدرسه تک دانش‌آموز، ۲۴ مدرسه دو دانش‌آموز، ۲۹ مدرسه سه دانش‌آموز و ۱۹ مدرسه چهار دانش‌آموز داریم.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۵۵
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۲۰
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۳
  • غروب آفتاب : ۱۷:۴۶
  • اذان مغرب : ۱۸:۰۴
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۰